Klachtenprocedure

Wij doen er uiteraard alles aan om klachten te voorkomen door jou een excellente service te bieden. Echter het kan voorkomen dat je niet tevreden over ons bent of een klacht hebt over onze dienstverlening.

Wij verzoeken je dan om schriftelijk de klacht bij ons in te dienen die voorzien is van je NAW-gegevens, omschrijving, je handtekening en de datum. Je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht. Dat betekent niet dat we niet in gesprek blijven want we gaan uiteraard alles op alles zetten om het zo snel en goed mogelijk opgelost te krijgen.




Wanneer wij het samen niet meer opgelost krijgen en het betreft een financiële dienst, dan heb je nog de mogelijkheid om het Klachteninstituut Financiële Dienstdienstverlening (Kifid) te benaderen.

Het Kifid is een onafhankelijk klachteninstituut voor consumenten en ondernemers. Het instituut helpt problemen op te lossen tussen jou en ons. Dit doen zij door middel van bemiddeling of een juridische bindende uitspraak van de Geschillencommissie. De klacht wordt geheel onafhankelijk behandeld.

 



Je kunt je brief dan sturen aan:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag